Включає в себе вивчення предмету «Інформатика» та курсів «Робототехніка», «STEMjunior». На них діти вчаться  вирішувати проблеми (задачі) із використанням цифрових пристроїв, вивчають правила безпечного та етичного поводження в інформаційному суспільстві;  створюють інформаційні продукти та програми для ефективного розв’язання проблем.

Курс «Робототехніка» представляє унікальну можливість опанувати базові поняття робототехніки – конструювання іграшки-робота та  програмування його на ПК. Моделі збираються з пластмасових деталей  та електронних компонентів – датчиків, моторів, USB – комунікатора. Використовуючи ресурсний набір, що містить понад 300 технічних деталей,  учні будуватимуть іграшок-роботів   та запрограмовуватимуть їх на виконання певних  дій. Графічне програмне середовище дозволяє легко опанувати основи програмування та алгоритмізації.  

«STEMjunior» –  курс, що поєднує комп’ютерні та природничі науки, проектування та математику, а також сприяє набуттю навичок командної роботи, комунікації, роботи над проектами, аналітичного мислення, швидкого пошуку та обробки інформації. На заняттях діти конструюватимуть різноманітні моделі та вирішуватимуть актуальні наукові здачі (наприклад, утилізація та переробка сміття, боротьба з природними катаклізмами, відновлювальні джерела енергії та інше). За допомогою спеціального програмного забезпечення StoryVizualizer діти набуватимуть практичних навичок роботи з комп’ютером, вчаться робити презентації своїх проектів.