Вдале поєднання Концепції Нової української школи, STEM-освіти та програм Технічної студії «Винахідник» дозволило уособити в Inventor School сучасну модель школи європейського зразка.  Навчальні заняття у школі, в залежності від змісту й цілей, можуть бути як з окремих навчальних дисциплін, так і інтегровані або перерозподілені в проектні дні.  В основному, учням пропонується STEM-діяльність, де в центрі уваги знаходиться практичне завдання чи проблема. З цією метою використовуються спеціалізовані навчальні конструктори LEGO, інші технічні інструменти, комп’ютері програми тощо. Так ми пробуджуємо у дітях   основну рушійну  емоцію навчання «Я відкриваю світ!». З появою ентузіазму в їх очах зникають сірість, одноманітність, нудьга, зазубрювання. Діти навчаються ефективніше, швидко стають самостійними, беруть відповідальність за свої рішення, легше сприймають власні помилки.  Найголовніше – вони мають можливість спробувати себе в різних галузях і зрозуміти, що точні науки – це зовсім не складно. Особливо, коли ці науки вивчаються у комплексі з технологіями, інженерією, математикою. Навички критичного мислення та наукові знання, отримані в результаті такого навчання, покращують адаптаційні можливості дітей до мінливого світу та перетворюють їх на справжніх  інноваторів.